2022. június 6., hétfő

Levegőt

Levegőt Egy olyan helyen jártam Ahol nem számít a szeretet Hol nincs érték se szépség Csak a betegség a mérték Egy olyan helyen jártam Ahol a család sem szent Hol időpocséklás az alkotás És nincs érzelem sem tudás Egy olyan helyen jártam Ahol nincs mardosó éhség Hol nem érdekes a vélemény Sem a kacatként gyűjtött emlék Egy olyan helyen jártam Ahol a sötétben ragadva fetrengtem Hol az ima sem jutott eszembe S fájdalmas hörgésem lett a muzsika Egy olyan helyen jártam Ahol tüdőt horpasztó nyomásban És metsző gégeszorító fojtásban Égetve tűnt tova az idő kereke Egy olyan helyen jártam Ahol a koronavírus volt a támadó Hol a fájdalomból bőven kijutott De a levegőből oly kevés maradt Egy olyan helyen jártam Ahol csak a légzés számított Hol a létezés pillanatába gubózva Szenvedtem, hogy élhessek! Komló, Covid osztály, Pulmonológia 2021.Január 6 -15 ig. Mánfa 2021.01.16

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése